ba för jag har tråkigt :(

I ÅR HAR DU: 

Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Träffat någon som förändrat ditt liv: aah
Fått reda på att någon har pratat om dig: hahah ja 

BLANDAT: 

Vill du ändra ditt namn: Nej, helt nöjd
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Friade?
Vilken tid vaknade du idag: 06.30
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov
Någonting som du längtar till: helgen och, magnus nathalie mario och nala :D
Senaste gången du träffade din pappa: två år och tio månader sen.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Finns en hel del 
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Hm ja, kanske?!
Vad gör dig irriterad just nu: Tjock text som blir om man råkar sudda för mycket ;)
Långt eller kort: va xd?
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag vågar vara mig själv o att ajg vågar sticka ut utan att tänka på vad alla andra ska tycka :D

DIN FÖRSTA:

Operation: aldrig 
Piercing: Öronen.
Tatuering: ingen
Bästa vän: har några stycken
Husdjur: katt
Vaccination du minns: dom man får i skolan
Alkohol du drack: cider

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET? 

Läppar eller ögon
: Ögon.
Kramar eller pussar: båda
Kortare eller längre: längre än mig 
Romantisk eller spontan: Både och.
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jasså vem friade du till förra året på din födelsedag då? Det har du inte berättat ;)

2011-09-05 @ 18:07:34
URL: http://juullliiiaadencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0