allt skiter sig

känns som hela världen är upp och ner just nu! allt skiter sig fullständigt..
skolan suger! lär inte bli nått roligt utväcklingsamtal, är de fel på mig eller?! MEN, jag försöker iallafall, jag vill göra mitt bästa,! jag vet att de går över styr men är trött på allt klag hela jävla tiden, de gör mig så sjukt irriterad och less! Jag vill inte att de ska va så skit som de kan bli på lektioner och sånt, men jag är sån.. jag ror inte för vad  jag gör !
sur och irreterad på massa copycatfittor är jag också, såna som tror dom vet mest och bäst om allt och alla.. hallå snälla? vi lever i 2011, väx upp nån gång? sluta tro att ni är mittpungten i mitt liv. Skiter fullständigt i er så lägg bara ner, okey?
känner att jag inte har någon ork kvar just nu. Skulle ba vilja åka bort och koppla av någonstans långt bort ifrån den här helvetes staden! Jag vill åka till min bror och hans tjej och deras två barn just nu! ditt vill jag. Och få träffa min älskade storebror, jag har saknat honom så mycket! Vill va hos honom, inte här i den här pisshålan!
Trött på alla som snackar skit? herregud, lev som normala människor. Sköt erat eget skit, hur svårt kan deva?

Kommentarer
Postat av: Nathalie ( Magnus tjej )

<3 Hoppas ni kommer och hälsar på snart :)

2011-09-28 @ 22:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0