1 - Min familj och mitt liv

Jag heter Emellie och är 13 år gammal. Föddes den 2 janurai 1998 i uppsala.
Har bott i enköping hela mitt liv på samma ställa i samma lägenhet men min mamma och min bror.
När jag var?, minns inte hur gammal, 8 kanske? så flyttade min bror till min pappa men flyttade tillbaka igen för något år sen :) Jag gick på ett dagis som hete ugglan och sen började jag lekis på västerledsskolan men flyttades upp till Enöglaskolan. Gick där från 1:an till 5:an och sedan flyttades båda 5:orna från enöglaskolan ner till västerleden där jag gick 6:an och efter sommarlovet 2011 böt jag skola till st:ilian där jag trivs superbra :)
Jag har 3 börder, alla storebröder. Mattias, Magnus och Dennis. Jag älskar min familj över allting annat på denna planet♥ Iallafall, på fritiden, alltså efter skolan brukar jag umågs med mina kompisar som jag också älskar så himla mycket, skulle inte klara mig utan dom<3, sitter också framför datorn, shoppa och mass annat. Jag har ingen pappa vilket gör att jag saknar en stor del i mitt liv, men skiter i honom för han är bara ett stort problem! Iallafall....  de var väl typ allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0