06.03

Godmorgon ;)
Klokan är just nu tre minuter över sex. Gick upp för typ en halvtimme sen för att mamma väkte mig(!!!)
Hahaha, hon skulle ut och tvätta då så hon undrade om jag hade någon tvätt i mina lådor oså vilket jag hade ;)
passade också på att städa mina klädlådor lite snabbt så nu är dom fina! Ska snart börja fixa mig, äta frukost platta håret sminka mig och lite sånt där :) Skola idag ju. Dock kort dag men ändå ganska kämpigt på förmiddagen då vi har 4 lektioner utan rast sen 40 min lunch och sed idrott :P
Vet inte om jag sa de men vi har origentiering på idrotten, ååh :( Värsta som finns inom idrotten ju :'(
Jaaja, jag får helt änkelt föra mitt bästa, eller? ;)  btw, tänkte fixa nått tidsinställt inlägg som kommer upp här på bloggen, bra va? hihihi såklart ;) Men nu ska jag börja fixa mig och käka något! Ha en bra dag ♥,
randombild från arkivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0