varma mackor

Kom nyss hem. Var hemma från skolan ba för jag inte kunde sova nått inatt på grund av att jag hade feber så orkade inte ens tänka tanken av att gå upp och börja fixa mig i morse. Så fick vara hemma och sov till typ nio sen låg jag och kolla tv och snacka tele med angela. Angela går ju på min gamla skola västerleden så vid halv två drog jag ditt och mötte henne och vi gick till rektorn och hämtade en besökslapp som man sätter på tröjan och som ger en tillstånd att vara i skolan fast man inte går där. Så var med på angelas sista matte lektion och sen drog vi. Själva grejen att jag kom till skolan var att en helt freakad brud skulle skälla ut mig, angela och noor tydligen slå mig? men när vi gick förbi henne sa hon inte ett piss satt... så cool va hon då ;) Menmen.. efter ''skolan'' drog jag och angela runt lite överallt sen till henne och vid sex tiden drog jag hem och nu har jag satt på mig mysskläder och väntar på att mamma ska bli klar med mina varma mackor, yammi :D

as gammal bild på mig och angela ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0