uppe med tuppen?

Godmorgon klockan tjugo över fem på morgonen, uppe med tuppen liksom?
Om tuppen ens har vaknat än vill säga ;) HAha nej men vad gör jag uppe nu?
Joo, jag har haft så jäävla ont i magen hela natten, har de fortfarande så jag kunde på ritkigt inte sova.
Roligt att man kommer vara såååhääääääääääär utvilad till festsen då? Nej men ska försöka sova lite senare.
Vet inte vad jag ska skriva? Käner att de här i vilket fall som helst är ett ganska onödigt inlägg eftersom att jag tror inte de är så många mer en jag som är uppe såhär tigit på en lördag. haha
ska istället fixa det sista på julias blogg eftersom jag gjorde ny design åt henne :)

Kommentarer
Postat av: molly,

Godmorgon,allt bra? :)

2011-10-22 @ 09:39:23
URL: http://hwryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0