tråk rubrik

Hejsaan :)
Kom hem för typ en timme sen? drog ut efter skolan med julia och vid sjutiden? så träffade vi emma och frida och satt på volvo med dom eftersom emma dansar där. Efter dansen drog emma hem så jag julia och frida drog till coop och vet ni? De råkade hamna en coola på rullbandet för mig, usch inte bra :( menmen.. jag och julia tog en promenad också. Fakriskt ganska skönt och i helgen ska jag ut och springa också, nice :)
just nu gör jag inte så mycket. har snackat med elin om hennes fest hon ska ha, kommer bli sjukt nice tror jag faktiskt :d och juste :D ni vet att jag skrev att jag akn ha spräkt en nerv i läppen. Tror inte de är så för de där som jag ''kände'' i läppen har minskat och känns inte lika mycket. Så vi ska vänta lite till innan vi bokar tid hos läkaren ifall de går över, hopps :) aja.. ska käka något nu för är sjukt jävla hungirig och så skajag bestäma kläder tills i morgon.  men först ska jag föra över lite bilder från  mobilen till datorn också som kommer upp här så småning om:)
pussheey<3

Kommentarer
Postat av: Julia

drog du ut efter skolan med elin? :o

2011-10-13 @ 21:54:15
URL: http://juullliiiaaadencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0