Tisdag!

Hej på er :)
Kom hem för en liten stund sen från skolan. Dagen har väl rulat på som vanligt, helt okej.
Skulle göra den muntliga redovisningen i engelska idag men hann aldrig + att de bara var bra för jag hatar verkligen att stå och redovisa muntligt framför grupp, särsklit i engelska då jag är så jävla dålig på att utala osv så ska göra de nästa engelska lektion men då bara för min engelska lärare :)
Frick också mitt biologi prov idag också, och de gick ju inte så bra som jag hade hoppats. Ska få göra omprov på de så bara att plugga då :(  Menmen, nog om skolan ;) Sitter och skriver med kasper och angela på fejjan roligt osv..
vet inte vad jag ska göra? så dåligt väder ute, regnar och sånt så ingen lust heller att gå ut, får se om de slutar så ska jag höra med julia om hon har lust att ses :)

random bild från mammas mapp xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0