svar på tal

Daniel om helt slut:
Du är så jävla snygg tjejen. Läser din blogg varje dag och du verkar så grym. Bra ass har du också :$
Skulle göra vad som helst för att bli din..
Daniel om helt slut:
Du är så jävla snygg tjejen. Läser din blogg varje dag och du verkar så grym. Bra ass har du också :$
Skulle göra vad som helst för att bli din..

sv: hahahahxd
JULIA ANDERSSON, låt mig skratta ;)
älskade hjärtat nu är de så att jag kan gemföra ip-adresserna och på så sätt se vem de är som skrivit kommentaren och lite roligt att du och ''daniel'' hade samma ip eftersom ingen ip-adress är lika ;)
men gumman, jag vet att de här är vad du tkr om mig, men stå för de ;)
detsamma föresten ;)
puss på din rumpa<3

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAAHAHAHAAHAHAH ojdå xd<3

2011-10-31 @ 13:04:21
URL: http://juullliiiaadencoola.blogg.se/
Postat av: Julia

HAHAAHAHAHAAHAHAH ojdå xd<3

2011-10-31 @ 13:04:47
URL: http://juullliiiaadencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0