sliten

Hellu!


Har vart ganska dålig uppadatering eftersom jag inte vart hemma sen två igår och kom hem för typ en halv timme sen nu. Igår var de ju som sagt fest med mina härliga tjejor. Tänkte berätta lite snabbt och kort om allt? Vid sju började alla rulla in så öppnade vi presenterna som elin fick och sen cyklade vi upp och käkade på donken (mcdonalds), gott! Sen åkte vi hem igen satt och snackade åt snaks och massa roliga saker. Sen började jag mess med stoffe och vi satt och snacka i telefon så kom han efter en stund och vart så att han sov kvar med oss alla tjejer. Hahaha, och gud. KAn ju säga att jag inte sovit bra inatt. Jag och julia delade på en liten madras när vi skulle sova, och stoffe låg på tjocka soffkuddar berdvid mig. lina sov på en uppblåstbar madras och theresa också och rebecka och elin delade på en typ dubbelsäng. Haha och till råga på allt så kom vi inte i säng fören typ sex på morgonen och somnade runt halv åtta. Så känner mig ganska sliten såhär dagen efter. Men iallafall, vi vaknade runt elva idag gick upp och fixade i ordning och fixade oss själva och sen käkade vi frukost sen drog rebecka och stoffe då satte jag, theresa, elin och lina och kollade på skräckfilm läskig som fan! Sen drog lina och då gick vi andra till natti och käkade kebab och sen satt vi i en park vid elin och snackade om hur festen var. Gick hem runt sex tiden och nu sitter jag bara här och lyssnar på musik. Har kollat runt på lite bloggar och tänkte ladda över några bilder jag tog från festen men de ska jag inte alls för kom på nu att jag tog knappt några bilder eftersom jag såklart inte hade minnsekortet i så hade inget minne. menmen,. kul som fan vare iallafall! måste göras om :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0