sista dagen att äta godis

Käkar en snikers nu och ååh de är såå gott. Men har ett nytt mål! Detta var sista dagen fram till jul som jag käkar godis. Får sån ångest efter att jag käkat massa godis. Visst finns de undagtag. Ni vet kalas osv men helst ska jag inte äta nått alls! Ska också börja springa, börjar redan i morgon med theresa! ska försöka få med mig julia också. Inte för att hon behöver de och inte theresa heller för den delen men julia iallafall har snackat om att hon vill börja springa med mig och theresa och jag också. Vi gjorde de förut med sen slutade vi, vet inte varför?
Tycker faktiskt de är ganska skönt att röra på sig, känner mig så frisk då ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Hon har diskbrock in nacken :)

2011-10-11 @ 20:00:02
URL: http://mayaliiindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0