så jävla lyckat, inte!

Bra emellie, bra! I måndags försökte jag pierca (stav?) mig i höga underläppen men ja de gick ju som de gick?
har troligtviss prickat en nerv så mamma ska ringa läkaren i morgon så får vi se hur vi ska göra osv.
Har vart orolig hela dagen när jag fick reda på att man kan bli förlamad i läppen om man prickar en nerv så de var ju skit bra! lyckat emellie :)
jaja, har precis kommit hem från skolan och har väl inte gjort så myckeT? bara hunit berätta för mamma om att jag försökte pierca mig själv eftersom hon inte visste nått. Konstigt nog vart hon inte så arg mest besviken eftersom hon har snackat mycket med mig om de där hur illa de kan gå osv, så bra igen att man lyssnar ?
blää, jaja får se hur de blir med läppen nu då!
ser ni hålet? där piercade jag mig, och ja? som sagt, de gick ju som de gick -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0