k

Tre namn jag lyssnar till: Emellie, Emeeh och pullan ;) 
Någonting jag tycker om med mig själv: Social, lätt att lära känna nya människor! 
Någonting jag inte tycker om med mig själv: När jag blir arg blir jag väldigt lätt agresiv.
Detta är jag rädd för: Spindlar, Ormar, alla slags av gärningsmän (pedofiller, mördare, rånare osv) mörker, döden, djupt vatten. 
Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek,sömn och mat, men de får jag så de är ju bäst :) 
Tre saker jag absolut inte skulle kunna göra: Mörda någon, testa på droger, raka av mig håret!
Detta tycker jag om att göra: Träffa mina vänner, pussar och kramas, shoppa, umgås med min familj, sjunga
Detta vill jag göra just nu: Gå och käka 
Bästa känslan: Lycka.
Värsta känslan: Oro, depression.
Något jag vill ha i present: En laptop, iphone och pengar :)
Detta har jag på mig just nu: Underkläder, mysbyxor och tjocktröja
Favoritkläder: jeans och linne ;) 
Favoritdjur: gillar dom flesta förutom insäkter, ormar och spindlar 
Följande musikstilar tilltalar mig mest: Reggae, hip hop :) 
Tre av mina favoritlåtar för tillfället: S.O.J.A - True Love, http://www.youtube.com/watch?v=iBMtwaEW_nw
Skola - jobb: skola :(
Stjärntecken: Stenbock
En bok jag gillar: Vet inte, brukar inte läsa så ofta
En film jag gillar: The eye
Tv-program jag gillar: hmm... pan am 
Favoritdoft: ingen anning 
Detta äter jag gärna: Kebab (A)
Dricker helst: cola
Favoritgodis:
finns mycket
Hit vill jag gärna åka på semester: Något varmt land så man kan ligga och stecka på staranden men också ett land där de finns mycket att se 
Färgen på mina ögon: Blå-grå.
Min längd: ingen anning, har inte mätt mig på sjukt länge 
Jag tror på: gud
Jag spelar: vet inte 
Person(er) jag beundrar: Såna människor som vågar sticka ut och vara sig själva, stå upp för vad dom tycker, tex: Sophi Björkman
Så här bor jag: på värsta stället i enköping :(
Antal döda krukväxter i hemmet: vet inte xd?
Det här tänder mig: han
Det här gör mig avtänd: killar som är rädda för att visa vad dom tycker och istället drar sig tillbaka osv osv
En hemlighet jag vet: If I tell yo,it wouldn't be a secret.
Den bästa present jag fått: Kan inte räkna upp EN.
Senast köpta skiva: köper inte skivar, finns ju spoify och youtube

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0