just han

du har fått mig börja drömma om nått som aldrig kan bli sant, du har fått mig falla ner och sätta hjärtat i brand!
du har fått mig att tänka till lite grann och du har fått mig att bli kär och de är du som är han,
han som jag tänker på jämt och hela tiden, jag vill bara va med dig och slippa leva här i skiten!
För du lysser upp min dag starkare än solen och jag lovar och jag svär, du är finnast här på jorden!
När jag ser dig så känns de underbart, ditt leende får mig att skratta och glömma de som inte vart så bra.
Du och jag, de är drömmen för mig, jag skulle ge vad som helst för att kunna va med dig!
Jag vet att vi aldrig kan bli mer än vänner men hur fan ska jag kunna undervika den kännslan som jag känner och som jag har för dig, som jag byggt upp under vår tid! Jag drömmer drömmar om dig varje natt om att de en dag ska bli vi! För du ser mig och du tar mig som jag är, det kvittar vad jag gör för du har alltid funnits där! Du vissar respekt som ingen annan gjor och när jag sjunkit ner är du en av dom enda som har trott.
Jag vill ha dig, vill att jag ska vara din och även om du inte kan och vill så kommer du att vara min för du är den ändå som fått mig må så bra! Mina drömmar om dig baby ja dom har jag varje dag! Utan dig, vart skulle jag ta vägen? Du är den som får mig fortsätta färden. Utan dig i mitt liv, ja då hade de varit slöseri med tid.
Du får mig skratta du och får mig alltid att le utan dig här vad hade de funnits kvar i världen att se?
Du tände ljuset som under så lång tid varit släckt! Allting med dig baby, du är mer än helt perfekt! Du är den som får mig att må bra! Du är en bra vän och ända killen jag vill ha! Men de är klart, du känner något annat men förevigt kommer du längst in i mitt hjärta stanna för du är luften som jag andas! Du är allting som jag tänker på vill inte ha någon annan!

Förlåt för mina kännslor, att jag känner såhär men nu vet jag verkligen i dig, har blivit kär...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0