idag och igår!

igår; Jag och julia var på stan och kollade runt lite men hittade inget så vi tog en fika på tammefors sen drog vi och cyklade runt lite överallt. Sov ju hos julia också! Vi tog massa bilder, tror jag nämnde det? sen runt 11? fick vi skit tråkigt så vi drog till tågan och träffade Hampus en stund. Vi gjorde inte mycket alls, satt och pratade bara :) Sen när hampus gick så drog vi ner på stan och checkade läget men inget roligt hände så vi drog hem till julia igen och på vägen mötte vi kevin henom och bleis. Snackade med dom en stund och sen drog vi igen. Sommnade runt halv fyra imorse.
idag; Jag och julia gick upp runt 1? käkade och sen fixade vi oss. Sen drog vi till mig, satte på oss lösnaglar men tog av dom lika fort för gjorde skit ont och ännu ondare att ta av dom, usch aldrig lösnaglar igen, stort DISS till de :(
sen iallafall drog vi till theresa. Satt hos hennes och snckade och sånt och sen cyklade jag och julia hem och nu sitter jag här framför datorn och ska snart äta. Gud är sjukt hungrig de svider i magen på mig :(
Vet inte vad jag ska göra efter jag ätit? skulle träffat august men ska nog skriva jag att jag inte orkar! är sinnersjukt trött :( Blir tigit i morgon för att orka med den kommande veckan!
vad har ni gjort under helgen kära lässare? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-10-16 @ 19:08:13
Postat av: Malin

Inget.... ätit tårta.....sjungt

2011-10-16 @ 19:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0