i säng tidigt

Hej på er :) Har vart lite dåligt uppdatering men väldigt mycket i skolan och sånt nu. Massa läxförhör och prov som vi har och som jag måste plugga till! Men nu har jag iallafall lite tid att ägna åt bloggen, good? :)
Har ju som ni vet vart i skolan idag. Var väl okej. Vart jätte sur på en lärare så skrev jävla bögjävel åt honom och sen drog jag, kanske inte de smartaste menmen :) Efter skolan träffade jag Theresa. Vi gick hem till henne och jag kollade efter en tröja jag ska få låna i morgon på elin fest, nice. Sen vid halv fem var jag med elin och följde med henne och handlade lite snaks till festen och sånt. Trevlans! kom hem runt tjugo över sju och var helt slut. Är de fortfarande och blir i säng tidigt ikväll för att orka upp tidigt i morgon. Ska även till elin runt två tiden och börja hjälpa henne att fixa inför festen! Så imorgon blir de nog ingen uppdatering. Men ni får ha de bra!
kanske kommer upp ett inlägg till innan jag går och sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0