hemma idag

Är hemma från skolan idag. Vaknade vid sju och hade sinnesjukt ont i huvudet och ja, helt borta och jag hade 39 graders feber sp vart att ligga kvar i sängen idag. Somnade om och vaknade för typ en halv timme sen, har tagit en alvedon så hoppas på att huvudvärken ska lätta lite iallafall. Ååh, hatar att vara sjuk! Jag som måste få hem lite plugg också eftersom vi har mycket läxförhör och prov den här veckan, ååh suck!
Men ska iallafall försöka att vara lite glad eftersom min älskade mor har fått jobb! Fast jobb. ååh sjukt bra ju ?
Hon ska iallafall dit id två och prova kläder :) Så ska be henne köpa nån mat till mig på hemvägen! jättte sugen på såndär billy pizza (A)

Kommentarer
Postat av: anonym

vad ska hon jobba med ? :)

2011-10-25 @ 15:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0