happyfaaace!!

ååh, jag verkligen älskar mitt liv just nu. Allt är så perfekt! jag har en fin familj, som alltid har stötat mig och hjälpt mig. Hur skulle jag klara mig utan till exempel min mamma? Världens finnaste och ståtligaste kvinna, som gav mitt liv, som alltid har hjälpt mig från dom första stegen jag tog tills nu och hela livet, jag älskar dig så mycket mamma  ♥
mina storebröder, som jag växt upp med och sätt hur dom alltid skyddat mig från allt ont.. allt som dom gjort, gosh! ni betyder så mycket för mig♥
mina underbara vänner? hur skulle jag klara mig utan er,, ni gör min dag ♥
sen får vi ju inte glöma att jag just nu har allt jag vill ha, jag har min familj, mina vänner.
Jag har finna kläder, jag får en bra månadspeng! och ännu gladare blir jag av att världens underbaraste mamma ska köpa världen finnaste vinterjacka till mig i slutet av månaden! seriöst, kan livet bli bättre just nu? mjo, om jag får en ny mobil vilket jag evt att ajg kommer få, vet bara inte när?! haha, omg.. jag älskar mitt liv,
kyss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0