för jag har så inåthelvete tråkigt :/

Är du singel ? Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? ibland
Hur många har du varit kär i? tre på riktigt
Är du kär just nu? ja

- Tio frågor om dig själv

Namn? Emellie
När fyller du år? 2 januari
Några piercingar? öronen bara 
Vad har du på dig just nu? underkläder, taights linne och stickad kofta
Vilken årstid är bäst? gillar alla
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Sovmorgon och vakna bredvid någon man tycker om väldigt mycket
Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag är pratglad och inte blyg, utan jag vågar ta för mig osv
Vad är du bra på? prata ;)
Vem älskar du mest på denna jorden? Familjen och vännerna
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? beror på humör men helst tilllsammans med någon

- 6 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? ingen vet ALLT, men finns dom som vet väldigt mycket
Vem är den roligaste av dina vänner? alla är roliga på något sätt
Vem är snyggast av dina vänner? Alla mina vänner är snygga :D
Vem är mest partyprisse? Theresa 
Vem är den du helst har filmkväll med? vet inte
Vem av dina vänner är mest "evil"? haha Theresa xd

- 10 Frågor om din familj


Vem står dig närmast? Mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? nej
Vem är farligast i din familj? jag såklart? ;)
Vem ser roligast ut i din familj? Jag här också ;)
Vem är coolast? ytligare igen.... JAG :D
Har ni något husdjur? aa
Mest gemensamt med? Vet inte
Underhållningen? Jag ofc 
Sover du oftast med? mamma (a)
Roligaste kvällen med familjen?
gillar julafton när alla samlas och är tillsammans och bara har de roligt!

10 frågor om idag

Vad har du gjort? skola, träffat theresa och julia
Vad ska du göra nu?
göra klart dehär
Har du gjort något dåligt idag? ja
Vad har du ätit idag ? lunch kvällsmat
Har du duschat idag? nej men ska 
trött nu? lite
Vad händer i morgon? träffa theresa och sen på kvällen ska vi på fest
Går du i skolan? ja
Har du varit i skolan idag? aa

- ANNAT

Hur mår du just nu? helt okej, lite trött och har ont i huvudet bara 
Har du piercat dig? japp
Är du hungrig nu? nej, mätt ;)
Vad är klockan just nu? 20:31
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? facebook, youtube, blogg.se och msn

TELEFON/MOBIL


Vem ringde dig senast?
mamma
Vem ringde du senast? theresa
Vem sms:a till dig senast? Theresa
Vem sms:a du till senast? Mamma
Hur länge sen var det du träffa din morsa? Nyss
Hur länge sen var det du träffa din farsa? ett och ett halft år sen och de kommer inte hända igen :)

övrigt

gillar du punk? stilen eller musiken?

Har du sminkat dig idag? ja men bara mascara


KÄRLEK
Är du kär just nu?
ja
Har du kysst någon idag? nej
Har du ett förhållande? nope
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? usch nej 
Vem sov du senast bredvid? mamma (A)

Kommentarer
Postat av: Du äger

Du äger men vi vet mycket om dig du kör frågor om dig varje vecka!

2011-10-28 @ 21:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0