.

ibland undrar jag varflr jag en försöker och tror på att de ska bli något av oss.
För varje gång jag försökt så har de ändå bara skitit sig. Men jag kan heller inte sluta för när vi väl ses..
åh de är så underbart! Vi har så roligt. Vi pratar om allt möjligt, vi skrattar åt allt och alla, de är helt magiskt.
men de är som att du skäms över mig. För när de kommer folk runt om kring så förändras du? Du pratar inte lika mycket med mig, du skrattar inte med mig som du brukar göra. När jag skriver sms till dig ignoerar du dom. 
Det är dom stunderna jag ställer mig frågan, varför gör jag de här när de ändå aldrig blir något seriöst av de ?
och om vi båda ska vara ärliga? du vill inte att de ska bli något av de mer än som de är nu? Men isåfall så är de du som gör fel. Satsa på en tjej du gillar istället för att dalta runt med andra? Visst är vi vänner i vilket fall som helst. Men du vet lika bra som alla andra att de är just dig jag är kär i, så varför leka med någon? Är de det du gör?
Om jag vågade fråga dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0