duktig flicka!

Har duschat och sånt  för länge sen nu och efter jag duschade satte jag mig ner för att plugga.
så har äntligen pluggat klart so och engelska. Gick ganska fort och var inte så svårt heller. Roligt när man bestämt sig för att man ska klara det :) Så nu ska jag bara träna in engelskan eftersom jag ska ha en muntlig redovisning på den på onsdag tror jag det var. Och jag som hatar att redovissa inför en grupp, finns de nå värre eller? men de går nog bra får vi hoppas. So;n var ju som sagt också klart. Stog att man skulle ssvara på fråga 7 till 14 men fanns bara till 12 så gjorde så långt så ska jag höra med min mentor i morgon som också är min so-lärare vad ajg ska göra istället. Mycket snack om plugg nu märker jag men de är väl bra att jag skriver om lite vettiga saker också ;)
bra emellie, såhär ska du forstätta så blir du nog usa:s nya president :D haha njedå.
men är sjukt trött nu och har ont i magen så ska lägga mig och försöka sova!
vi hörs med ny fräsch uppdatering i morgon! godnatt ♥
bild från lördags med julia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0