död

ååh är helt död känns de som! trött som fan iallafall.. tänkte berätta lite om dagen eftersom jag inte gjort de?
var ju skola först då. Gick jävligt bra idag faktiskt. jobbade på bra och blev klar med lite saker och har börjat jobba lite smått i den vanliga matteboken och de går faktiskt jäkla bra. Vet inte om jag berättat men har jäätte svårt i matten så har fått en änklare ''övningsbok'' medans dom andra hade den vanliga för åk 7 men hade börjat lite lätt i den nu då. Känns bra :D Iallafall.... efter skolan drog jag hem så kom theresa till mig och vi drog och käkade på donken, Men på vägen ditt stötte vi på jossan och andrea som också skulle dit så vi satt med dom och de var sjukt kul. Sen drog ajg och theresa ner på stan bara för att kolla lite och sen kom julia. Vi cykla typ bara runt? och sen hem till Elin Thorsen som fyller år idag, så vi fikade lite med henne och hade de trevlans :) Sen nästa helg ska ju hon har fest som jag berättade så måste hitta nått att köpa till henne också :) Menmen.. vid sju tiden drog theresa och jag och elin satte oss vid en bänk och höll på med våra mobiler och snackade tjejsnack och sånt :)
vi ska ses i morgon också så de blir najjs :D Vi kanske ska sova också, fast inte säkert så får se hur de blir :)
nu iallafall tänkte jag bara kolla runt lite på fejjan och sen hoppa i duschen, har sjukt äckel flåttigt hår, eeuw :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0