cp färger xd

- Sex frågor om dig själv
namn? -  Emellie Larssen
när fyller du år? – 2 Januari
några piercingar?  Öronen

vad har du på dig just nu? – Underkläder, mysbyxor, linne, tjocktröja, stumpor
vilken årstid är bäst? – gillar alla!

hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – sovmorgon och vakna bredvid någon man tycker väldigt mycket om
vad tycker du mest om hos dig själv?
vad är du bra på? - prata och flamsa helt klart ;)
vem älskar du mest på denna jord- mina vänner och min familj såklart
sover du hellre själv än tillsammans med någon? – Beror på vilket humör jag är på men helst tillsammans med någon :)

- 10 frågor om idag
vad har du gjort? – Skola, vart med julia, inte så mycket mer
vad ska du göra nu? – göra klart de här och sätta på en låt
har du gjort något dåligt idag? – jo
vad har du ätit idag? - lunch och middag
har du duschat idag? – ska göra innan jag går och sover
är du trött nu? – lite
vad händer imon? – Skola sen träffa Theresa
går du i skolan? – mjo
har du varit i skolan idag? - yesbox


- KÄRLEK
Är du kär just nu? – jodu.
Har du kysst någon idag? – nej
Har du ett förhållande? – nej
Är du romantisk? – lite kanske (a)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? – nej, skulle aldrig!
Har du gråtit framför någon du tyckt om? – many times
Vad hette din första flickvän/pojkvän? – Emil, fast då gick jag på dagig
Hur länge höll det? inte länge.. eller de var av och till ;) 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? – jo klart jag har? ååh nej
Vem sov du senast bredvid?- mamma (a)
Har du varit tillsammans med någon som du sen varit KK med? no
När fick du din första riktiga kyss? – 4:an tror jag 
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? – ingen anning och bryr mig inte heller 
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? – nä, haffar inte tjejer liksom ;) 
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? – aldrig
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? – ingen annaing


- 5 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? – ingen vet allt, men några vet mycket!
vem är den galnast /roligast av dina vänner? – alla mina vänner är helt crazzy
vem är snyggast av dina vänner? – alla mina vänner är helt enormt snygga
vem är den du hellst har filmkväll med ? – kompisar, eller han
vem av dina vänner är sötast? – alla mina vänner är söta


- 5 Frågor om din familj
vem står dig närmast? – mamma och min bror magnus

har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – med mamma men har ingen kontakt med håkan
vem är farligast i din familj? – jag helt klart ;)
har ni något husdjur? – en söt katt xD
vem har du mest gemensamt med? haha ingen xd


- ANNAT
Hur mår du just nu? – helt okej, lite trött bara
Har du piercat dig? – ja, gjorde själv för inte länge sen som ni vet men tog ut nålen eftersom jag inte fick i smycket. Men just nu har jag bara i öronen

Är du hungrig nu? – nej
Vad är klockan nu just nu? – 20:51
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – fb, youtube, bloggen, google och msn


- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast?- Thomas jerdstet ;)
Vem ringde du senast? – vet inte
Vem sms:a till dig senast? – tim <3
Vem sms:a du till senast? – tim <3

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din mamma? – nyss
Hur länge sen var det du träffa din farsa? – ingen bryr sig, ta dig i arslet och dö :)

- ÖVRIGT
Gillar du punk? – stilen eller musiken?
Har du sminkat dig idag? – ja


- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? – i♥linnen haha yesxd
Har du fler än 3 jeans? – jo
Har du fler än 5 tröjor? – aa


-SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? – varje dag (Y)

Använder du wax? – Ne
Använder du ögonskugga? – händer, men inte ofta
Använder du kajal? – ibland
Använder du hårspray? – aa
Använder du volymspray? – vet inte? xd
Andänder du mousse? – nope
Använder du deodorant? – every day
Använder du skinspray? – nej
Använder du parfym? – Ja, klart!
Använder du läppglans/läppstift? – ibland

Använder du brunkräm? – nej inte ofta
Använder du rouge? – kan hända
Uppsatt hår eller hängande? – Helst och oftast utsläppt
Plattar/lockar du håret varje dag? -  Plattar
Duschar du varje dag? ne
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? – haha nä?


Hur långt har ditt längsta förhållande varit?
två och en halv månad ungefär

Hatar du ditt ex?
nej absolut inte, älskar*

Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen?
jo, och vill fortfarande :)

Har du kvar någonting från ditt ex?
bilder och sånt

Är du en player?
nej

Om alla du varit tillsammans med skulle beskriva dig med 1 ord, vilket?
fråga dom?

Är du en bra partner?
enlig mig ja, men vet inte vad dom jag varit tillsammans med tycker?

Är någon kär i dig?
om de fortfarande är så som han säger så ja, men gillar inte honom

Hur skulle du beskriva den perfekta killen?
den där stilen, håret, rösten, utstrålningen, stättet att vara på, skrattet, ögonen, personligheten! Presic som honom

Har du varit kär i flera personer samtidigt?
nej faktiskt inte :)

Har du någon gång vart otrogen?
usch aldrig

Kommer du gifta dig i framtiden?
maybe

Hur mår du just nu?
Bra men trött

Vad har du på dig för trosor just nu?
string

Lyssnar du på musik just nu?
jo

Vad gillar du för musik?
reggae, hiphop 

Var brukar du handla kläder ?
h&m lindex newyorker åhlens jc kaphal

Använder du ögonfransböjare?
ne

Använder du täckstift?
nope

Noppar du ögonbrynen?
naaj

Smörjer du in hela kroppen varje dag?
neej men försöker så ofta som möjligt

Målar du naglarna ?
sometimes, men biter på dom så dom blir ändå jätte fula :(

Har du det bra hemma?
ja

Har du bra självförtroende?
nej

Har du ett bra liv tycker du?
kunde väl vara bättre men synd och klaga

Är du nöjd med din kropp?
nej :/

Något du vill ändra med din kropp?
magen, låren ansiktet och håret

Har du bra vänner?
Ja!

Du tycker om att va med dina vänner?
klart♥

Har du många vänner?
har så jag klarar mig,
men dom kan aldrig bli för många!

Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är?
några stycken :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0