baby, kom

ååh! Har försökt och försökt att ba släppa taget om dig, träffa andra bli kär på nytt. Men de går inte?
Jag tänker på dig nästan hela tiden. Jag är verkligen kär i dig! Har aldrig kännt såhär för en annan kille, de är sant.
för alla andra har jag åtminstone kunat släppa taget om och bara vara vänner med, men du är nått helt speciellt! Har vart kär i dig i 3 år! De har vart du och jag lite av och till men helst vill jag att vi ska skapa ett föralltid!
för de är så, jag kommer föralltid att älska dig! Dom säger, ''släpp han, de är ändå bara en ungdomskärlek, de blir aldrig nått seriöst'' jag har försökt att lyssna, men de här är nått annorlunda! Du är så speciell! Du är inte alls som alla andra, du är nått mycket bättre och mycket vackrare! Du har de där som inte alla andra har, och de är just därför som de är dig jag vill ha! baby, jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0