trött tjej

Hej på er :) HAr vart sjukt seg uppdatering i helgen så tänkte berätta nu lite kort om vad jag gjort i helgen?
Fredag: Jag var med julia och makkan efter skolan, vi sov över hos maakkan, kollade film och hade de mys.
Lördag: Vi vaknade runt 12-1? käkade frukost, fixade oss och drog ut. Mamma skulle ut med julias mamma så jag och julia sov hos makkan igen och så träffade vi kasper och stoffe. Vi drog till makkan och kollade skräckfilm, bajs!
sen drog stoffe hem men kasper skulle sova kvar så vi gick upp till makkans granne, skit roligt! Vid 1 på natten gick vi ner till makkan igen, kollade halloween 1, skit läskig! och sen sov vi. Vaknade runt 12? slog på halloween 2 och sen runt tre tiden? så drog vi hem och jag bara tog de lugnt!
Idag har jag vart i skolan, och de gick skit bra. Efter skolan drog jag hem, skulle vart med julia men hon svarar inte på messs så la mig i sängen och vila för hade fetaste huvudvärken och har de fortfarande :S 
mamma håller på med mat så ska väl snart äta :)
och omg, nnu är jehovasvittne? här, och snackar med min bror, usch ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0