tråkigt

Ååh, har verkligen ingen lust alls till att blogga. Så tråkigt när man ser att statestiken funkar men inte så mycket kommentarer. De är liksom kommentarerna som gör mig peppad till att blogga, men för eran skulle bloggar jag ändå ;) Har vart i skolan idag då, gick väl helt okej. Hade syslöjd, usch hatar de :( Efter skolan åkte jag och elin ner till ungdomsmotagningen men de hade stängt så vi sak ditt nån annan dag i veckan istället, nice :)  Messar lite med vääärldens sötaste också, åh blir glad så fort jag ser han :D :D  Funderar på att koka makaroner och stecka köttbullar, är sjukt hunrig! Var jätte äcklig mat i skolan idag så de skulle inte vara helt fel! menmen..
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0