tomma ord?

jag sa så mycket till dig, mitt kom från hjärtat, de var de jag tyckte om dig som min egna storasyster!
du sa så mycket om mig, men vart kom de ifrån? knappast från hjärtat för varje gång ni träffas, skiter du i alla andra, du ignorerar mig och bryr dig inte om mig! Var tog hon vägen som alltid va där?


jag förstår inte hur en människa kan ändra sig så fort? minns du vad du saa? du lovade mig, var de bara tomma ord som kom från ingenstans? som du bara sa för att jag inte skulle vara orolig att du skulle göra de?
jag hatar att du aldrig kan säga som de är, bara de där lilla, hur svårt kan de vara?
Du vet exakt vem du är, hör av dig till mig när den gammla syrran kommer tillbaka, för de är hon jag vill vara med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0