tidsfördriv ;)

1. Ditt namn? Emellie
2. Ålder? 13
3. Vart bor du? Sveriges tråkigtaste stad, Enköping
4. Bor tillsammans med? Mamma, min bror dennis och min katt (a)
5. Husdjur? ja
6. Färg på ditt hus? tegelrött
7. När är du född? janurai
8. Klass? 7a
9. Vilket år tar/tog du studenten? venne
10. Något jobb? skolan isf?

DAGENS
11. När gick du upp i morse? kvart i 8 -.-
12. När ska du sova? när jag är trött
13. Duschat idag? nej, men ska
14. Kramat någon idag? aa
15. Pussat någon idag? nej
16. Vad har du ätit idag? frukost, lunch, middag
17. Dagens klädsel? leggins, vitt linne och kofta
18. Dagens smink? mascara
19. Dagens sötnos? oskar
20. Dagens roligaste? elin

RANDOM
21. Har du många vänner? nej
22. Hur många har du kysst? vet inte
23. Vem kramade du senast? elin eller oskar
24. Hur många har du haft sex med? ingen
25. Hur många har varit otrogen mot dig? en vad jag vet
27. Har du pojk-/flickvän? ne, men riktigt kär♥
28. Vem pratade du med i telefon senast? mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Oskar- okej ;) <3

BÄSTA
31. Film? ''jag saknar dig'' helt klart!
32. Låt? Ras Cricket- skin
33. Mat? kycklingsallad
34. Dryck? cola!!
35. Färg? svart och vitt
37. Stad? Örebro!
38. Land? venne
39. Ämne i skolan? idrott tror jag, annars svenska
40. Människa? kan inte välja ut bara en

SENASTE
41. Personen du tänkte på? oskar
42. Personen du kysste? kasper
43. Gången du hade sex? är oskuld
44. Gången du grät? förra veckan
45. Gången du spydde? en vecka sen ungefär?
46. Gången du var i Göteborg? nått år sen
47. Gången du var i Stockholm? i sommras
48. Gången du var full? har inte vart riktigt full
49. Gången du var hög? aldrig vart!
ANTAL
70. Personer du älskar? orkar inte räkna men min familj och mina vänner?
71. Personer du hatar? ingen
72. Pojk-/flickvänner du haft? 2 seriösa
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 1
74. Glassar du ätit på en dag? vet inte
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? 3
76. Gånger du haft minnesluckor? vet inte
77. Gånger du varit kär? på riktigt 3
78. Personer du saknar just nu? 4
79. Gånger ditt hjärta brustit? allt för många
VEM:
80. Vill du kyssa nu? ..
81. Ska du träffa imorgon? alla i skolan och elin
82. Sjöng du senast för? mig själv :P
83. Hade du senast en msn-konversation med? jennifer
84. Spelade du tvspel med senast? nått bilskit
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? vet inte :P
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen just nu
87. Förtjänar att dö? ingen
88. Är söt? oskar
89. Vill du sova med inatt? vet itne
VAD:
90. Gör dig glad? oskar
91. Gör dig ledsen? -
92. Vill du helst göra nu? ut och springa
93. Önskar du att du slapp göra? massa!
94. Vill du ha nu? oskar
95: Önskar du dig i födelsedagspresent? pengar
96. Längtar du till? julen
97. Tycker du om dina betyg? får inte betyg, men omdömmena är väl ok
98. Ångrar du i ditt liv? väldigt mycket
99. Är det bästa som hänt dig? min mamma
100. Hur mycket är klockan? 17:51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0