svar på cp kommentar

du är FET om han...:
Din blogg suger kuk.... plus du e ful... :p
ta livet av dig bara snälla.. då gör du världen en tjänst
du är FET om han...:
Din blogg suger kuk.... plus du e ful... :p
ta livet av dig bara snälla.. då gör du världen en tjänst

Okej? Jag kan ju börja med att försöka förklara för dig hur äckligt feg du är som sitter och skriver sånt här skit och så kan du inte ens stå för vem du är? På de sättet är de bara du som blir idiotförklarad!
Och sen att min blogg suger kuk? vet inte hur många gånger jag ska behöva säga de och vet inte hur många gånger jag sagt de, whatever säger det igen; om min blogg suger, ge fan i att gå in på den då helt änkelt? Eller är de så svårt att låta bli att läsa om mitt liv? Nånting är de ju?! Och att jag är ful, sowhat? Jag lever inte för dig?
Jag går inte upp varje morgon och fixar mig för att du ska tycka jag ser bra ut? Jag kör mitt egna race och skiter fullständigt i vad du tycker om mig? Men de är inte de värasta! De värsta av allt är hur du ens kan ha mage till att sitta och skriva till mig att jag ska ta mitt liv för att göra världen en tjänst? Okej, du skriver saker om mitt utseende och min blogg, who cares? men att sitta och skriva saker om att jag ska ta livet av mig, va är de för jävla stil egentligen? Har frågat de förut och frågar igen, har inte era/dina föräldrar lärt er vad orkar respekt innebär?
Egentligen förstår jag inte varför jag skriver dehär, men jag antar att de var ett svar på tal du ville ha? vad är felet?
har du för lite friitid så du inte har något annat att göra än att slå dina smutsiga fingrar i tangentbrodet och skriva sånt här till mig? De gör mig så jävla förbanand! Och fall du inte visste kan jag ta din IP-adress gå raka vägen till polisen, vissa upp adressen och kommentaren och du blir anmält såhär fort! Tänk på de!

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt.. okej? btw det är inte jag som har skrivit på nån annans blogg ..

2011-11-15 @ 23:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0