Rött hår!

har funerat länge nu på vilken hårfärg jag ska ha. Har just nu typ röttbrunt? men färgen har gått ut så de ser fail ut + att jag har världens fulaste utväxt. Men ja, visste inte vilken färg jag skulle färga, det stog mellan rött eller brunt och nu har jag bestämt mig och de blir rött! Asså kolla Rihanna, hur snygg är de inte? Så jävla ballt. Men jag ska inte ha sådär rött, skulle inte passa på mig. Men på rihanna omg, så jävla snyggt, dör lite ju :)
såhär som jag hade förut tänkte jag färga↑
Så på fredag eller lörsag tror jag de blir! sjukt taggad! Har tänkt att färga håret jätte länge nu men har bara inte kunnat bestäma mig! Men nu tror jag de är klart att de blir rött
Va tycker ni jag ska ha?
rött vs. brunt?

Kommentarer
Postat av: Nathalie ( magnus tjej )

Rött ! Du passar jätte bra i de :D

2011-11-22 @ 23:58:33
Postat av: Lina

Du passar verkligen i rött hår.

2011-11-25 @ 09:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0