onsdag

Godmorgon typ ;)
Har nyss blivit klar med allt, och får väl se hur skoldagen går idag?
Min morgon har iallafall varit helt skit! Vaknade klockan fyra?! kunde inte sova så låg kvar och drömde mig bort lite om honom. iallafall, gick upp vid sex och hittade verkligen inga kläder att ha på mig, så 40 minuter av min morgon tog jag till att hitta några kläder? sen iallafall vart mitt hår helt kass idag, typ som vanligt så de blev att sätta upp de i världen snyggaste toffs, inte.. stog tio minuter och letade efter en toffs eftersom alla mina gått sönder, skit :S
sen iallafall skulle jag sminka mig så när jag presic var klar med att måla mascara på båda ögonen råkade jag peta mascara borsten i ögat så de började rinna tårar ni vet? så då fick jag börja om :S Sen skulle jag äta frukost och råkade spilla ut min satans mjölk och nu sitter jag här och försöker lugna nerverna till lite musik! Hoppas skoldagen går lite bättre än vad min morgon gjort iallafall., men såklart den gör, får ju se väääärldens sötaste då (a)
snart kommer iallafall dagens outfit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0