Mamma♥

Min mamma hon är den absolut bästa mamman på jorden, den bästa och den finnaste kvinnan som finns!
Hon är mitt allt, verkligen mitt allt! Visst bråkar vi ofta men det gör inget för jag älskar henne oavsätt vad.
Enda sen den dagens jag föddes har hon funnits där! Hon fanns där när jag fick tänder, när jag började gå, när jag började prata och de är ju helt uppenbart att första ordet var mamma!
min mamma hon är allt i ett. Jag är så tacksam för allt hon hjälp mig med.
Jag är så stolt över min mamma, hon är så bra på alla sätt och vis! Min mamma är min andra halva, den bra sidan!
Hon är som en ängel, hela tiden är hon där och vakar över mig! Hon ger mig mat så jag inte är hungrig, hon ger sömn så jag inte behöver bara trött, hon ger mig kärlek så jag inte behöver känna mig ensam och oälskd!
Hon ger mig allt för att jag ska växa och må bra! Min mamma, hon ska aldrig få dö. Om jag kunde trolla så skulle jag göra henne odödlig. För jag vill inte förlora min mamma, de är ju hon som hjälpt mig att bli stor.
och hur ska de då gå utan henne? Min mamma hon är så rolig! Hon får mig alltid att skrata.
Hon kan göra så roliga och knäppa saker, hon slutar aldrig förvåna mig men de är de jag gillar!
Min mamma, hon är mitt allt, de finnaste jag nånsin haft och de finnaste jag nånsin kommer att ha!
Jag älskar min mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0