hissar och dissar

Brunt hår- Ååh, tycker de är hur snyggt som helst med brunt hår på vintern, skit snyggt att matcha med tillexempel vita öronmuffar, sjukt snyggt ju?! ;)
Musik- Behöver jag säga så mycket? Helt underbart! Tänk va depp de skulle bli utan musik liksom? åh, älskarT♥
Navel piercin- Seriöst, hur snyggt är inte de? typ på sommaren, en het bränna snygg bikini och navel piercing, synd att man behöver föräldrars tillstånd mär man är under 18 :(
Kärlek- Jag hatar kärlek, ska aldrig mera falla dit igen, bara slöseri med tid! Jag ska sy igen mina ögon och aldrig mer behöva se killar, vill aldrig mera bli kär!
Julafton- Visst ser jag fram emot julafton, de gör jag, stämningen, få fyra med familjen och sånt men tyvärr ligger julafton på andra plats på disslistan just nu, julen kommer aldrig mer bli riktigt samma grej för mig, jag hatar de men på julafton ska jag ändå försöka hålla upp ett leende på läpparna för alla andras skull.
Trånsynta och respektlösa människor- Kanske räcker så? ni förstår nog! Tycker fan synd om människor som inte haft dom föräldrarna som inte uppfostrat sina barn och lärt dom vad ordet respekt betyder! Usch, tyvärr finns de också allt för många av dom :S

Kommentarer
Postat av: kärlek är kul

Kärleken: det tar tid att hitta den rätta, du hittar nog den rätta killen som kommer älska dig för evigt. kärleken är en skön känsla :)

2011-11-30 @ 22:44:39
Postat av: natalia

Hänt med kärleken?



messa mig ! <3

2011-12-01 @ 07:42:17
URL: http://hhejnattiz.blogg.se/
Postat av: anonym

varför kommer det inte bli kul på julafton ?

2011-12-01 @ 19:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0