han...

Du har fått mig börja drömma om nått som aldrig kan bli sant, du har fått mig falla ner och sätta hjärtat i brand!
Du har fått mig börja tänka till lite grann å du har fått mig att bli kär, och de är du som är han.
Han som jag tänker på jämt och hela tin! Jag vill bara va med dig och slippa den här skiten.
För du lysser upp min dag starkare än solen och jag lovar å jag svär, du är finast här på jorden.
När jag ser dig då känns de underbart, ditt leende får mig skratta och glömma det som inte vart så bra.
Du och jag, de är drömmen för mig. Jag skulle ge vad som helst för att kunna va med dig! Å jag vet att vi aldrig kommer bli nått mer än vänner, men hur fan ska jag kunna undervika den känslan som jag känner och som jag har för dig, som jag byggt upp under våran tid? Jag drömmer drömmar varje natt om att de en gång ska bli vi!
För du ser mig och du tar mig som jag är, de kvittar vad jag gör för du har alltid funnits där!
Du vissar respekt som ingen annan gjort och när jag sjunkit ner så har du alltid trott. Jag vill ha dig, jag vill att du ska vara min och även om du inte vill så kommer du alltid att vara min. För du är den ändå som fått mig må så bra, mina drömmar om dig baby, ja dom har jag varje dag! Utan dig, vart skulle jag ta vägen? du får mig verkigen att fortsätta färden! Utan dig i mitt liv ja då hade de bara varit slöseri med tid,. Du får mig skratta, du får mig alltid le. utan dig, vad hade de då funnits kvar att se? Du tände ljuser som så lång tid varit släckt, allting med dig baby du är mer än helt perfekt! Du är den som får mig må bra. Du är en bra vän, och ända killen jag vill ha!
men de är klart, du kanske känner något annat med du kommer förevigt längst i hjärtat mitt att stanna! För du är luften som jag andas, du är allting som jag tänker på vill inte ha någon annan!


Kan inte ro för mina kännslor och att jag känner såhär men nu vet jag, att det är i dig jag verkligen har blivit kär♥

Kommentarer
Postat av: du är FET

Din blogg suger kuk.... plus du e ful... :p

ta livet av dig bara snälla.. då gör du världen en tjänst

2011-11-15 @ 21:49:25
Postat av: Hej :D

din blogg är rätt så kass, får jag vara med?

2011-11-15 @ 21:50:28
Postat av: Till: du är Fet

Är det inte du som borde besöka en psykolog eftersom du går runt på andras bloggar och försöker nedvärdera dom? Undrade eftersom du inte verkar ha något liv!

2011-11-15 @ 22:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0