glass (Y)

halloj :)
förlåt för min keffa uppdatring men har helt enkelt inte haft tid till bloggandet. Natalia kom från uppsala igår så träffa henne julia och marcus. Igår satt vi hemma hos marcus och kollade film hela dagen, riktigt chill :)
och idag så käkade vi pizza, kollade på ''jag saknar dig'' (rekomenderar starkt!) och så var vi ba ute och snackade och sånt. natalia åkte tillbaka till uppsala vid 6-halv sju? tråååkigt :/ menmen.. fortsatte vara med julia och marcus och hade de bara allmänt roligt. nu sitter jag och skriver med jennifer och käkar glass och så orkar jag inte skriva mer! puss hej :)

Kommentarer
Postat av: natalia

saknar er massa ! thihi

2011-11-03 @ 22:40:15
URL: http://hhejnattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0