en gång för alla

asså jag blir så inåthelvete irriterad på vissa av er som läser min blogg.
Ni vet såna här människor som bara sitter här och campar på min blogg för att dom är nyfikna om mitt liv.
Har skrivit de här förut men nu tar jag det en gång till- en gång för alla!

Ni skriver om att ni hatar min blogg, att både bloggen och jag är så ful, att jag är så omogen och barnslig osv
och jag har fått kommentarer där vissa skriver om att jag ljuger, att jag verkligen inte fått såna kommentarer förut för ingen läser min blogg och då vill jag börja med att fråga hur fan tänker ni när ni skriver så? Att ingen skulle läsa min blogg? Det är därför jag har kommentarer i vissa inlägg och de är därför jag skriver de här till er? Ni som skickar in såna här kommentarer läser ju uppdenbarligen min blogg eftersom ni tydligen vet om att jag skrivit att jag fått såna här liknande kommentarer förut. Innan ni spyr ut era patetiska kommentarer tänk på då vad de är ni verkligen skrivier, för ni avslöjar bara er själva så jävla mycket! Och sen de här satans snacket om att min blogg är dålig och ful och att jag är så dålig och barnslig osv. Lägg ner! De är väl inte en jävel som tvingat er att ens läsa min blogg? Så om den är dålig, LÄS DEN INTE DÅ? Hur svårt kan de egentligen vara? Och att jag skulle vara barnslig, ååh snälla låt mig skratta! Om jag är barnslig var ligger eran ribba dårå? För barnslig är ingenting mot vad ni är! Ni skickar in såna här patetiska och äkliga kommentarer om mig, vem är de som egentligen är barnslig här? Åh nej, jag är inte den som tar åt mig av era spydiga kommentarer, jag skrattar bara lite åt hur jäkla patetiska ni är och räcker mitt längsta finger till er idioter! Och sen är de just en speciell kommentar jag vill få med av någon anonym som kallat mig för hora och fitta? Seriöst? Hur kan man ens ha mage till att börja skriva något sånt till nån man inte känner? För de gör du inte, du känner uppenbarligen inte mig när du sitter och kallar mig för fitta och hora? Min fråga till dig är, vet du ens överhuvudtaget vad en hora är för något? De är en kvinna som viker ut sig och säljer sex till andra killar.
Och sen också att sitta och skriva det anonymt, va är de för feg stil egentligen? Fine, du kallar mig hora de bryr jag mig egentligen ingenting om för de är bara dagisfasoner, men att sitta och skriva de anonymt och inte kunna stå för vem du är, de blir jag så jävla förbanad över. Kan du inte stå för vem du är tycker jag du ska låta bli att skriva någonting! Och va är de för föräldrar ni har? att kalla någon hora? har inte era föräldrar lärt er att visa lite respekt för andra människor? Okej, sure du kallar mig fitta och hora, jag skiter it men nån jävla gräns måste man faktiskt dra! Eller är de bara så att ni har brist på ord i ordfrådet, något fel måste de ju vara? Blir så arg över att se hur idiotiskt folk kan beste sig, och särsklit till människor dom inte har en aning om vilka dom är!?
Jag hoppas jag inte ska behöva läsa såna här kommentarer igen! Är de något ni inte gillar så ja, lämna min blogg då? Har ni ingen fritid elleer?
Men, sen har jag ju också väldigt många otroligt fina läsare, och ni ska inte ta åt er av de här! Ni är helt underbara med era fina kommentarer, ni kan verkligen göra min dag♥


Men som sagt till alla dom idioter som inte har någon empati för fem öre, mitt längsta finger till er!


-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0