efter solan.........

.... så drog jag och elin till ungdomsmotagningen så har tid där halv tio nästa onsdag, bra:;D  Efter de cyklade vi hem till elin där vi är ni och sitter framför varsin dator som vanligt typ fast de är ändå ganska underhållande ;O
haha, jaa vet ine vad vi ska hittapå sen, nånting iallfall, såklart ;) ? är fetttt sugen på pringles eller godis från godis gallerian, hahah juste. jag och elin ska börja springa tillsammans imorgon och från och med imorgon tills julafton ska vi inte äta godis och sen vid jul får vi ju såklart de och sen ska iallafall jag hålla upp igen,:D Sen ska jag skriva in mig på ett gym och börja gyma, haha fett bra och skönt! :D jaja, orkar inte skriva mera nu, tjarå ;O ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0