depp

Hej på er! Är skit deppig och vill ba gråta, har egentligen ingen lust att blogga just nu men gör de för er såklart!
Har fixat mig och jag väntar på elin, hon kommer om ca 20 minuter! Vill egentligen stanna hemma och sova, mår inge bra, ja som jag sa skit depp! Men vill inte komma efter i skolan så ska såklart till skolan iallafall!
Får se hur de går då, jag vet hur de brukar gå men jag får  försöka iallafall!
På tal om annat så kanske jag ska göra en utredning i skolan om vad jag egentligen kan, alltså han som gör utredningen kan se vilken ålder jag ligger på i huvudet tillexempel min kompis som också går i sjuan var 9 år i huvudet så hon vart ganska ledsen, men såklart så försöker jag hjälpa henne nu och finnas där, aldrig roligt att få veta sånt men ibland måste man! Så ska iallafall göra en sån utredning för att jag har de så svårt i de mesta av ämnerna! Och sen ska vi göra adhd utredning på mig, när vet jag inte riktigt eftersom de är så många som gör de och de tar så lång tid men hoppas verkligen att de blir så snart som möjligt! Kul va?
aa, eller inte! cepe liv man har -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0