Angéla är snäll!

Heyy :) kom hem för en stund sen. Drog ut en liten stund och träffade elin för hon var hos hennes farmor som bor här vid mig. Men vi had inget att göra så drog in efter en stund. Är fett trött men ska inte missa värsta pojkvänns akademin ikväll som börjar klockan nio på tv3.  Just nu iallafall så lyssnar jag på soja - born in babylon, bra :D
chattar lite med söte oskar också fats just nu svarar han inte för han är o äter ;) JUUSSTTE, angéla är bäst just nu!
Eftersom jag går i musik klass så går vi på fredag och ska sjunga julsånger i kyrkan inför alla på skolan och då är de tydligen bestämt att man ska ha en vit tröja på sig, utan tryck och ett par svarta byxor, så hade jag valt en jättefin tröja jag skulle ha så var den borta när jag skulle ta fram den och prova? Letade i typ en hel timme men den är ba borta så angela, gullig som hon är lånar ut en vit tröja åt mig :D Sötnosen ♥
saknar dig snuttan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0