1- 10 fakta om mig själv

1. Jag är jätte dålig i matte, har nyss blivit klar med fyrans träningsbok och jag går i sjuan
2. Jag älskar att kramas och pussas, älskar att mysa och bara vara med någon jag verkligen tycker om, helt underbart♥
3. Jag älskar cola, är typ berände?
4. Jag är jätte mörkrädd! Jag klarar inte av att sova i ett mörkt rumt, jag har alltid en liten lampa i mitt fönster tänt om natten.
5. Jag är helt beroände av musik, tänkt er själva ett liv utan musik? självmord?!
6. När jag var liten så trodde jag att min mamma var häxan surtant ;)
7. Jag älskar mat men jag hatar att äta!
8. Jag har gått i friidrott i ungefär 2 år. Jag älskar att hålla igång
9. Ett utav mina favorit program är Bolibompa, jag älskar barnprogram♥
10. Jag tycker de här var ganska onödig fakta men vem bryr sig, och jag är hissrädd, hatar hissar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0