X

jag vill bara bort nu.. Okej, du skriver om mig, jag skiter it? men när du börjar skriva om min familj har det fan gått över gränsen! Alla vet hur sur du blir när någon snackar om din familj, du vet precis vad jag syftar på också? Varför i helvete gör du samma sak mot andra då?! Jag har hört nog.. Jag stannar inte kvar i närheten av dig längre! Försök inte kontakta mig på något sätt! Tänker inte lyssna, svara eller bry mig. Du är för mycket! Du tror att alla vill vara som dig? varför i helvete skulle jag vilja ta saker från dig? jag gillar inte dig jag vill inte vara som dig, därför tar jag inte sker ifrån dig! hur mycket du än värkar vilja det för att få något att bråka om så tyvärr, du har fel!
Jag fattar inte att jag gätt dig så in i helevete mycket chanser! Du förstör bara för mig! du får mig vara att må dåligt!
Du har ingenting hos dig som jag gillar längre så varför ska jag vara din vän! Gladare att inte ha dig än att ha dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0