Underbar dag/kväll ♥

Hej på er :) HAr vart väldigt dålig uppdatering. Men är verkligen inte på det bästa humöret men det funkar väl ;)
Har vart på k-ängen idag och kollat på när ESK f98 :orna spelade mot fanna. Jag var där och typ fotdade för deras lag ville typ att jag skulle vara "lagets fotograf" eller vad theresa sa och typ fota när dom spelade matcher och cuper som dom sen kunde lägga upp på deras hemsida (Y) Julia var med och höll mig sällskap, bra det :D älskar dig syster! Du är min dag, min natt, mitt allt♥




hahha får man inte ha roligt? ;)

Awwe, göööllig♥
jag vet att ni hatar att ni älskar oss ;)♥
höhööh :D♥
säg inget, jag vet redan (A)♥
Tack älskling julia ;)♥
få inte hjärtklappning nu killar;)♥
TYST ! ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha som att någon skulle få hjärtklappning av mitt ass? ;P<3333333333

2011-05-20 @ 22:45:31
URL: http://juullliiiaadencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0