underbar dag

haha oj, vart en kort bloggpaus det, men lika bra kanske? Hur skulle ni kunna klara er utan mig liksom? haha, nejdå, skämtosido ;) Har haft det helt underbart idag. Började med att jag och Julia vaknade runt halv 12? åt lite frukost fixade oss och drog ut. Typ vid halv 2 bestämde vi oss för att åka ut till bredsand så vi drog hem till mig och packade min väska. Sen ringde Nathalie och Fredrica på och frågade om vi ville hänga med dom ut till bredsand för dom hade tydligen också tänkt att åka ut ditt. Så alla vi fyra cyklade ut till bredsand och låg där och solade ett tag. Sen tog vi även årets första dopp. Kallt kan jag säga att det var ;) Iallafall så drog vi hem runt halv fem igen och sen dess har jag vart hemma. Skulle egentligen träffat Theresa men vart aldrig så tyvärr :( Just nu sitte jag iallafall och väntar på maten. Är jättehungrig så ska bli gott med lite mat i magen. Efter maten ska jag hoppa in i duschen. Sen vet ajg inte riktigt vad jag ska hitta på för nått? Ska iallafall ta det lungt nu resten utav kvällen. Försöka komma i säng i skaplig tid så jag är utvilad tills imorgon då det är skola igen, wiie -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0