underbar dag...

Hellu :) Har vart lite dålig uppdataering idag, eller aa lite och lite, ganska MYCKET men som ni vet  har jag vart i skolparken hela dagen, det var ju den där kultur grejsimojsen ;) Åkte ju dit med julia och där träffade vi Leek och Jennifer (leek, våran kompis och jennifer min brors dotter) Vi hängde med dom, roligare destu fler man är :D Vi köpte jordgubbar och sprang runt där! Dom hade typ massa olika stånd där man kunde köpa mat. Vi köte utav jennifer, eller aa utav hennes mamma som var där och lagade mat , skit gott måste jag säga :D Iallafall så åkte jag och julia hem runt nio och jag ska sova här hos julia :) Just nu sitter vi och dunkar musik, ofc och så käkar vi godis :) Snart ska vi gå ut på hennes ballkong och ta lite luft och ha det trevligt ;) Men först tänkte jag bjuda på några bilder från dagen :)
Check it out baby ♥
haha fixade julias hår lite fint sådär :)
jag och jennifer ♥
julia och leek, finisar :D
ingen har så roligt som oss ;)
haha, ja där var några bilder från dagen, älskar er tjejer :) :love:

Kommentarer
Postat av: Erica Lindberg §

tog du hål i örat? isåfall vart :)

2011-05-29 @ 19:54:41
URL: http://ericayp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0