Tränat

Hellu ;) Förlåt ännu en gång för lite dålig uppdatering men som jag skrev förut så är jag ute om dagarna nu när det är så finnt väder så bloggar inte så mycket då. Men ska bättra mig,  promise :D Idag har jag vart i skolan, såklart :P Dagen rullade väl på bra. Svenska, No ochsådär.. Efter skolan cyklade jag och Theresa ut till min moster och fikade lite och sånt :) Nu kom jag nyss in iallafall. Har vart ute och tränat. Eller aa, har joggat och sånt (Y) I morgon har vi friluftsadag på ena. Vi ska friidrotta och sånt. Sen på lunchen ska typ alla tjerer i klassen gå till stan och äta ;) Grymt kul :D Nu ska jag hoppa in i duschen, svettig som jag är;)
Vi hörs, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0