tråkigt tidsfördriv

120 frågor:
1. Vad heter du? - Emellie
2. Vad kallas du? - Emellie & Emeeh
3. Vad vill du bli kallad? - Emellie eller emeeh xd
4. Födelsedatum? - 2 januari
5. Stjärntecken? - stenbocken
6. Favorit musik? - kan inte välja ;)
7. Msn? - sätter inte ut här
8. Troende? - va?
9. Vart bor du? - i en liten stad
10. Vad har du för mobil? - Sony Ericsson W902
11. Har du en egen dator? - ja
12. Vem är din bästis? Julia andersson
13. Har du något husdjur? - aah, en katt
14. Sommarens planer? - vet inte, spelar egentligen ingen roll, bara den är bättre en förra
15. Vad älskar du mest? - min familj och mina vänner och musik
16. Intressen? - shoppa kompisar familj osv
17. Favoritband/artist? - finns många
18. Favoritlåt med ditt favoritband/artist? - vetinte?
19. Namnsdag? - ingen anning xD
20. Vad skulle du vilja heta? - emellie är okej
21. Vad heter du på din msn just nu? - ♥Hej jag heter emellie och jag diggar fägen rosa xd'
22. Hur många olika grupper har du? - på vad?
23. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? - ingen aning
24. Var skulle du bo om du fick välja? - där min bror bor
25. Vad har du på dig? - sturmpbyxor svart linne och vit långärmad tröja över
30. Har du några syskon? - aa
31. Vilket är ditt favoritgodis? - ingen favorit, beror på vad jag är sugen på
32. Vad är det finaste som finns? - mina vänner och min familj
33. Vilken är din favoritdryck? - vet nt
34. Vilket är ditt favorit tv-program? - ex efect.
43. Vad är din civilstatus? - singel
44. Är du homofob? - va ?
45. Vad gjorde du igår kväll? - sov
46. Vilken är den godaste frukten? - hmmm.. apelsin
47. Den godaste grönsaken? - paprika
48. Och bästa bäret? - Jordugbbar ofc
49. Är du underviktig - nej
50. Hur lång är du? - vetinte
51. Vad är du bra på? - vet inte
52. Något du tycker är kul? - vara med mina vänner, shoppa mm
53. Har du varit ute idag? - ja
54. Vem ringde du senast? - min bror
55. Vad var du senast arg på? - .....
56. Hur många hus har du bott i? - 1
57. Bäddar du sängen? - ibland
58. Snarkar du? - tor inte det xd
59. Vem sov du senast hos? - elin
60. Har du ett sladdlöst tangentbord? - nope
61. Vad lyssnar du på just nu? - katy perry -  E.T
62. Vill du tatuera dig? - yes ofc
63. Vilka sidor/program - fb, spotify, blogg.se msn
64. Laddar du olagligt ner musik? - nä
65. Vad stör du dig på? - folk som inte kan stå upp för sig själva och som är falksa och snackar skit om andra
66. Vad är kärlek för dig? - något vackert men ibland något riktigt hemskt!
67. Brukar du lyssna på hög musik? - jadå
68. Vad gör du om dagarna? - skolan
69. Tycker du om popcorn? - lite
70. Vad är din favoriträtt? - kebabtallrik
71. Har du skärt dig nån gång? - ja
72. Är du död? - yes, så död man nånsin kan blir :)
73. Är du osynlig? - japp, nobody can see me
74. Har du fräknar? - nä
75. Har du posters på dina väggar? - neejj
76. Vilket ämne har du bäst betyg i? - har inte betyg än
77. Vilket ämne har du sämst betyg i? -↑
78. Favorit loka? - vet inte, dom flästa är lika goda
79. Älskar du din dator? - jag är tillsammans med min dator klart jag älskar den?
80. Är din dator bög? - nej, lebb (A)
81. Vilken är din favoritbok? - Hatar att läsa bok !
82. Gillar du bubblor? - är kär i dom :)
83. Bada eller sola? - beror på mitt humör
84. Åska eller sol? - Sol såklart
85. Vinter eller sommar? - Sommar förfan !
86. Knarkar du? - skulle aldrig röra knark
89. Äter du? - Nej, men jag överlever ändå :)
90. Snusar du? - usch nej
91. Vad tänker du när du ser din spegelbild? - du kan bli finare
92. Har du bakat en pizza någon gång? - klart
93. Gillar du anonyma bevakare? - neej
94. Vågar du rapa högt inför andra? - haha jadå :P
95. Vad skall du göra sen? - duscha
96. Vad ska du göra imorgon? - träffa min älskade storasyster ♥
97. Privat fest eller festa med folk på stan? - båda :)
98. kramade du senast? - Emellie
99. Hur ofta sitter du vid datorn? - ofta
100. Har du kysst nån den senaste veckan? - ne ;(
101. Öl, vin eller cider? - cider
102. Beroende av något? - aa
103. Vem står dig närmast? - mamma, min ena bror och julia- älskar er mer än allt ♥
104. Vad klarar du dig inte utan? - mina vänner, min familj och musik
105. Behöver du mer kärlek? - jag får grymt mycket kärlek men man kan inte få för mycket
106. Är du natt eller dagmänniska? - beror på om jag är pigg eller trött ;)
107. Vem skrev du senast med på msn? - Julia tror jag
108. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? - nästan ALLT
109. Vad skulle du välja, åka framåt i tiden eller bakåt? - bakåt
110. När ska du flytta hemifrån? - vet inte
111. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? - no thanks
112. Vill du ha barn någon gång? - ja det vill jag absolut ha 
113. Hur stor säng har du? - tillräkligt stor för att jag ska kunna sova i den 
114. Vill du ha längre/kortare hår? - längre!
115. Gillar du Schlager? - nää :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0