tio saker...

♥ Jag är verkligen hissrädd och har varit det sen dess att jag fastande i en hiss med några kompisar förut
♥ Jag skriver dagbok varje kväll för det känns så mycket bättre att ha någonstans att skriva av sig för jag kan ju inte skriva allt här på blogge tyvärr!
♥ Jag avskyr mobbning. Har själv blivit mobbad och vart mobbare men jag har ändrat på mig och tycker att alla som håller på med mobbning också ska göra det för jag själv som blivit mobbad vet hur jävla svårt och jobbigt det är!
♥ När jag sover måste jag alltid ha något godsedjur att krama om annars känner jag mig otrygg.
♥ Jag saknar några människor så jävla mycket så ibland när jag tänker på dom börjar jag få ont inuti mig!
♥ När jag ser vars någon familjemedlem dör börjar jag alltid att gråta och tänke att det är någon i min familj..
♥ Jag får ofta såna här så kallade dayshavo och jag tycker det är riktigt obehagligt.
♥ Jag har jätte svårt för att förlåta och själv säga förlåt och det är även något jag inte gillar hos mig själv!
♥ Jag älskar godis vilket gör mig riktigt svårt att tappa dom kilorna jag vill för att kuna ha den perfekta kroppen till sommaren!
♥ Jag älskar mina vänner och min familj, skulle inte kunna klara mig utan dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0