till vissa av er!

Blir riktigt irriterad på vissa av er som läser min blogg! Får in kommentarer då och då om hur dålig jag är på att blogga, hur ful jag är, hur ful min blogg är och hur dålig min blogg är osv! Då är min fråga till er, hur resonerar ni egentligen? Om jag är så dålig på att blogga, om jag är så ful om jag har så ful och dålig blogg varför ens sitter ni och besöker min blogg DAGLIGEN? Det vissar ju bara hur äckligt nyfikna ni är. Måste veta precis allting som jag gör? Är det något ni inte gillar så sluta besöka min blogg dårå? Bara så drygt när ni sitter och slår era fingrar i tangentbordet och spryr ut era äckliga kommentarer som kommer in på min blogg sen? Egentligen så vet jag inte varför jag ägnar min tid åt att förklarar mig för er osv? Men man blir ju tvungen? Annars är man ju så himla feg som inte svarar. Men ni som skriver allt det här ni ska bara veta att egentligen tar jag inte åt mig ett skit? Ni är endå bara pinsamma? och inte ens kan ni skriva ut era namn? Istället sitter ni och kommenterar som Anonyma?! MEn hur som helst så läser jag bara kommentarerna, skrattar lite över hur jävla patetiska ni är och sedan raderar jag era kommentarer. Varför ska jag ha massa onödiga kommentarer där ni skriver ut hur dåligt saker och ting om mig och min blogg är.  Det är liksom bara onödligt att skriva sånt för vet ni vad?, I JUST DON`T FUCKING CARE ABOUT IT!
Känner mig egentligen riktigt dum just nu som har tagit mig tid att skriva alla dessa ord endast för eran skull? Men nu vet ni hur det ligger till och jag bryr mig inte ett skit! Era fucking äckliga kommentarer publiceras inte ens! Dom tas bort direkt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0