Sover hos julia

Godkväll på er ;) Jag och julia kom nyss hem till henne. Eller nyss och nyss, kanske för en halvtimme sen? Iallafall.. Vi har typ varit ute precis hela dagen? Eller från tre tills nu.. Men det är ju så fruktansvärt fint väder, visst? Liksom vem vill sitta inne då? Vi har iallafall vart ute hela dagen och cyklat runt i hela stan ;) Först till  ica och SLB och sedan ner till munkan och Enavallen sen upp mot torget och sen ner till i-huset och upp på torget igen. Sen till mig och till sist st:illian. Hahaha, friskisar eller vaddå ;)? Hur som helst så ska jag sova här hos Julia inatt. Ska bli sjukt kul :) Vi ska typ ta lite bilder, kolla på tv och snacka lite skit.. Det vi tjejer är bäst på ;) Och så ska vi såklart äta lite ostbollar och dricka fanta :cool: Jaja, nu ska vi fixa lite. Skriver mera ikväll, om inte annat så skriver jag ju såklart i morgon :) Hoppas ni får en lika trevlig kväll som jag ska ha tillsammans med min bästavän och syster :love::love::love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0