smilisar inlagda, Check!

Sådär ja! Nu är smilisarna inlaga! haha, jag fick för mig att dom skulle läggas in i stillmallar men så sa Jessika att det var i kodmallar. Haha dum.se ;)  Jaja, nu är dom iallafall inlagda:) Tänkte passa på att fråga er en liten sak nu när jag ändå är i full gång här. Jo jag undrar som det lyder, är det något speciellt ni vill se eller läsa om här i bloggen? Jag kommer ju självklart skriva om min vardag, vad jag gjort under dagen eller vad jag ska göra. Men jag tänkte om man tänker något mer specifikt. Typ som en egen kategori? Tillexempel min idol, kärlek, hälsa osv? Eller om ni kanske har något ni vill se mer utav? Typ som outfits, videoinlägg eller liknande. Skulle vara jätte roligt att få höra era åsikter så får vi se vad jag bjuder på framöver :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0